Particulier advies

1. Kennismakingsgesprek


Elk project begint met een vrijblijvend kennismakingsgesprek in onze showroom. Hier bespreken we jouw wensen voor het nieuwe interieur.

Tip: Neem foto’s mee van je huidige ruimte en een plattegrond. Maak ook een moodboard met afbeeldingen van stijlen die je aanspreken.

2. Offerte opstellen


Op basis van de informatie uit ons eerste gesprek stellen we een offerte op voor de advieskosten. Is de offerte akkoord? Dan plannen we een datum om samen op pad te gaan en inspiratie op te doen.

Wist je dat: de advieskosten komen te vervallen bij een besteding vanaf ā‚¬5000 aan meubels?

3. Tijd om te gaan shoppen


Omdat we beschikken over een breed aanbod aan leveranciers in verschillende prijsgroepen, kunnen we altijd iets vinden dat bij jouw wensen past. Aan de hand van de wensen die we tijdens het kennismakingsgesprek hebben besproken, gaan we op pad voor het kiezen van de juiste meubels, verlichting en stoffen. Hierbij geven we advies over de beste keuzes.

Tip: Maak gebruik van onze service om stalen van stoffen en kleuren thuis te bekijken hoe ze passen in jouw ruimte voordat je een beslissing neemt.

4. Maatwerkofferte


Nadat we met elkaar op pad zijn geweest ontvang je een maatwerkofferte voor de gekozen items. Je krijgt de tijd om ons advies en de offerte rustig te overdenken en eventuele aanpassingen door te geven. Zodra je akkoord bent, gaan we aan de slag en zorgen we ervoor dat de meubels in productie worden genomen.

5. Levering en montage


Na de levering van de meubels plannen we een afspraak om alles bij jou thuis te brengen. We monteren de meubels volgens onze afspraken en zorgen ervoor dat alles perfect op zijn plek staat. Indien gewenst plannen we hierna een aparte afspraak in om de puntjes op de i te zetten met onze accessoires.


Ons team zorgt ervoor dat jij je geen zorgen hoeft te maken over gereedschap; wij hebben alles bij ons zodat jij heerlijk kunt ontspannen terwijl wij aan de slag gaan!