Heeft Bazenhuisje een fysieke winkel?

Ja, Bazenhuisje is een studio waar je niet alleen terecht kunt voor prachtige accessoires, maar ook voor meubels en interieuradvies. In onze studio vind je verschillende meubelstukken waar we je graag over adviseren. Daarnaast ben je altijd welkom met je interieurvraag! We zijn op donderdag en vrijdag geopend voor inloop tussen 10.30 en 16.30 uur. Kom langs voor inspiratie en advies!

Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?

Je kunt bij ons uit verschillende betaalmethoden kiezen. We bieden een veilige betaling aan om via Mollie met iDeal, Creditcard (tot €250), Riverty, Klarna, Apple Pay of PayPal te betalen. Kom je uit België? Het is ook mogelijk om te betalen met Bancontact. Komt u uw bestelling afhalen in de winkel? Het is dan mogelijk om te pinnen, contant of met de Bazenhuisje Giftcard te betalen.

Wat is de levertijd van Bazenhuisje?

Bij elk product vermelden we een geschatte levertijd. Bestel je meerdere producten, dan hanteren we de langste levertijd om verzendingen te beperken. Nabestellingen kunnen afwijken van de genoemde levertijden.

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met een track & trace-code. Houd er rekening mee dat de bezorging rond de feestdagen vertraging kan oplopen. In dat geval adviseren we je contact op te nemen met de bezorgservice.

Een product is uitverkocht, wanneer komt het weer op voorraad?

Jammer, je favoriete product is niet op voorraad! Stuur in dat geval even een mailtje. Het kan zijn dat het product (nog) niet opnieuw ingekocht is of dat het nog onderweg is. We zullen er na je mail alles aan doen om het product zo snel mogelijk weer online te hebben. Je kan ook je e-mailadres achterlaten bij het product!

Ik woon in België, is het mogelijk om een bestelling te plaatsen?

Goed nieuws, we verzenden ook naar België! Bij een bestelling boven de €50 zijn de verzendkosten altijd gratis

Voor bestellingen onder de €50 betaal je 9,95 voor verzending met PostNL. Voor bestellingen met afwijkende maten kiezen we een andere verzendaanbieder, je wordt hier altijd van op de hoogte gebracht door middel van een track en trace code.

Is het mogelijk om mijn bestelling af te halen?

Ja, het is mogelijk om je bestelling af te halen. Kies voor deze optie tijdens het bestelproces. Je zult altijd een berichtje van ons ontvangen als je bestelling klaar is om opgehaald te worden. Ons afhaaladres is Kerkbuurt 115A in Sliedrecht. Klik hier voor een routebeschrijving.

Kan ik mijn bestelling nog veranderen of annuleren?

Na het plaatsen van je bestelling is het vaak niet meer mogelijk dit te veranderen of te annuleren. De bestelling wordt namelijk direct in behandeling genomen. Neem altijd voor de zekerheid contact met ons op om te informeren of we toch iets voor je kunnen betekenen.

Wat is het retourbeleid van Bazenhuisje?

Als je niet tevreden bent over je bestelling heb je altijd de mogelijkheid om binnen 14  zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je bestelling retour te sturen. Overige informatie lees je op deze pagina waar je tevens het retourformulier in kunt vullen.

Moet ik bezorgkosten betalen bij het retourneren van mijn bestelling?

Je product is niet naar wens en je wilt het retourneren? Dat kan gebeuren, in dit geval zijn de retourkosten voor jezelf. Je leest hier meer over op de pagina retourneren.

Mijn artikel is beschadigd, incompleet of verkeerd geleverd, wat moet ik doen?

Als je een klacht hebt over een artikel kun je contact opnemen mailen naar info@bazenhuisje.nl of via ons contactformulier. Vermeld hierbij altijd je bestelnummer zodat we de meest passende oplossing samen met jou kunnen bedenken.

Wat te doen als wij er samen niet uitkomen?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@bazenhuisje.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Staat je vraag er niet tussen?

Als je vraag hierboven niet beantwoord is kan je altijd contact opnemen. We proberen je binnen 24 uur een reactie te geven!